tiistai 30. heinäkuuta 2013

Yksisarvisen oksennusta

Tämän viikon lakkaushaasteena on kaksiväriset kynnet (onkohan niiltä ideat loppu :D?) ja aluksi olin vähän 'nääh' tästä haasteesta, mutta sitten lakkasinkin vahingossa kaksiväriset kynnet, ainakin melkein. Koin eilen suuren tragedian ja katkaisin pikkurillin kynteni kipeästi. Toipuakseni tästä lakkasin järkyttävät glitterpläjäykset, jotka muistuttavat lähinnä yksisarvisen oksennusta tai jotain muuta yhtä satumaista... 


Vaihdoin lyhentäessä myös kynsieni mallia, en oikein vielä tiedä tykkäänkö tästä suorasta ja tasaisesta vai en. Ainakin olen onnistunut raapimaan itseäni noilla terävillä kulmilla ihan kohtalaisesti. Ehkä se vanha kunnon ovaali on kuitenkin enemmän mun juttu.


Nämä ovat jotenkin suttuiset, tuota glitteriä oli aika vaikea levittää kun noita hileitä meni kaikkialle muualle kuin minne olisin niitä halunnut. Käytetyt lakat ovat siis Golden Rosen Jolly Jewels 108 ja China Glaze Liquid Leather.


8 kommenttia:

  1. Oih, tuo 108 meni heti ostoslistalle! Hienot lakkaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiva että oon ollu positiivisena mainoksena :D

      Poista
  2. Ihanat kynnet, toi GR-lakka näyttää kivalta ;D

    VastaaPoista
  3. Oon monta kertaa kuolannu tuota jollyä.. Kai se on sitte pakko ostaa. :D Hienot on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan se ihanan näkönen:) kauhulla ootan poistamista... :D

      Poista
  4. Onpa nätit! :) Ja varmasti ihana poistaa... :D

    VastaaPoista