perjantai 8. toukokuuta 2015

Uusia Sinful Colors -lakkoja

Päätin repäistä ja tilata itselleni muutaman uuden Sinful Colors -lakan kun näitä nyt vihdoin saa Suomesta! Minulla oli entuudestaan muutama ystäväni jenkeistä tuoma yksilö, joista olen pitänyt todella paljon. Varsinkin Sinful Colorsin Ice Dreamia täällä blogissa on nähty monen monituista kertaa. Tilasin nämä neljä korukauppa Ninjan verkkokaupasta, koska en halunnut lähteä seikkailemaan lähimpään Prismaan katsomaan joko näitä olisi tullut hyllyyn. Nämä osoittautuivat aivan yhtä hyvälaatuisiksi kuin jo omistamani Sinfulit. On aina yhtä ilahduttavaa löytää edullinen ja kuitenkin laadukas lakkamerkki. Tosi kiva, että näitä saa nykyään ihan täältä kotimaastakin :)


Valitsemani lakat ovat siis vasemmalta oikealle Rise & Shine, Mauvelous, Easy Going ja Queen of Beauty. Jokaista lakkaa on tikulla kaksi kerrosta. Turkoosi hieman kupli tuossa tikulla, mutta levitin sitä kyllä hieman huolimattomasti, niin kuin on nähtävissä :D Queen of Beauty taas on koostumukseltaan hyvin samankaltainen kuin jo omistamani Ice Dream, eli yhdellä kerroksella kiva topperi ja kolmella taas peittävä glitterlakka. Suorastaan hämmästyin kuinka peittävä ja silti tasaisesti levittyvä hennon vaaleanpunainen Easy Going on. Tämän olisi tietysti voinut päätellä jo nimestä ;) Tämä vaaleanpunainen söpöys nähdään kynsillä sitten seuraavassa postauksessa!

Onko teillä kokemuksia Sinful Colorsin lakoista? Aika moni muukin bloggari on näistä nyt lähiaikoina kirjoittanut, onko kiinnostus herännyt? 

8 kommenttia:

  1. Kivan näköisiä lakkoja olet ostanut. :) Pitääkin mennä joku päivä kurkistamaan joko Ninjan liikkeessä olisi lakat hyllyssä, jos vaikka itsekin kotiuttaisin muutaman. Multa löytyy kaksi Sinful Colorsin lakkaa ennestään, toisen tilasin viime syksynä jostain ulkomailta ja toisen olen ostanut joskus vuosia sitten, kun noita myytiin vielä Seppälässä. Hinta-laatu -suhde on kyllä kohdillaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai näitä on myyty Seppälässä? Se on varmaan sitten ollut kauan ennen mun kynsiharrastusta kun mulla kerran ei ollut mitään hajua :D Mutta kiva juttu eniveis että taas löytyy täältä kotimaastakin.

      Ja juuh nämä ovat oikein kivoja, senkus menet vähän shoppailemaan ;) Eivätkä rasita lompakkoakaan turhan paljon.

      Poista
    2. Olinkohan itse lukion ensimmäisellä tai ainakin jotain sinne päin, eli onhan siitä nyt ainakin se viisi tai kuusi vuotta aikaa. :D En itsekään vielä tuolloin mikään varsinainen harrastaja ja tuli ostettua lakkoja vain edullisilla hinnoilla noista tavallisista kaupoista. :D

      Poista
    3. Okei no onhan se sitten reilusti ennen mun innostumista. Mä olen sellaiset kolme vuotta lakkaillut kynsiä, sitä ennen ei kiinnostanut sitten ollenkaan :D

      Poista
  2. Aivan ihania sävyjä tilasit! Itsellä oli näitä ennestään pari, ja nyt kotiutin pari lisää joista olenkin ihan innoissani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä! :P Kiva että löytyy muitakin intoilijoita kuin vain minä :D

      Poista
  3. On kokemusta hamstrasin näitä aikoinaan eräästä sekatavarakaupasta kun halvalla sai en muista tarkalleen paljon omistan mut muistelisin että noin 30 erinlaista löytyy

    VastaaPoista