keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Mätsäystä

Tällä kertaa olisi tarjolla vain yksiväriset kynnet. Kyllä minulla oli vaikka millaisia suunnitelmia näille lakkauksille, mutta sitten eilen illalla sattui kaikenmoista draamaa juuri lakkaushetkelle. Mutta minusta tämä lakka on kyllä upea ihan yksinäänkin! Kyseessä on siis Goshin Miss Minty, jonka olen kirppistellyt ihanalta ystävältäni Sirulta. Tämä muuten mätsää aika hyvin eväsboksiini, jota olen tähän mennessä käyttänyt ylioppilaskirjoituksissa! :'D Katsokaa vaikka!


Joka kynnellä on kaksi kerrosta Miss Mintyä. Ensimmäinen kerros raidoittui aika pahasti, mutta toinen kerros tasoitti hyvin. Olin ihan valmistautunut lakkaamaan vähintään kolme kerrosta, kun nämä mintut tuppaavat yleensä olemaan aika vaikeita, joten olin enemmän kuin yllättynyt kun kaksi kerrosta olikin riittävästi! Hieman kuplimisaltis, mutta ohuilla kerroksilla ei tule ongelmaa. Kuivuu hieman hitaehkosti, mutta onneksi on pikakuivattaja.


Saako kynsibloggari postata tällaisia pelkkiä yksivärisiä kynsiä? Kokoelmien swatchaaminenhan on kyllä kovassa muodissa. Toisaalta, oma blogi, omat säännöt ;) En minä ainakaan halua jättää nättejä kynsiä postaamatta, vaikka niissä ei olisikaan kummoisia koristeluja. Alla vielä kuva tästä kaunokaisesta.



6 kommenttia:

  1. Pääsi mun lakka näköjään rakastavaan kotiin ;) Ja kiitos linkityksestä booboo :))

    VastaaPoista
  2. Ihanan minttuisa sävy! Näin kevään korvalla alkaa tehdä mieli pastellia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on:)! Juu aina keväisin rupeaa joka kynsiblogissa näitä pastelleja näkymään :D

      Poista
  3. Ooi, näyttääpä ihanalta lakka! ^_^
    Ja kyllä saa miun mielestä postata ihan näin yksivärisiäkin kynsiä :)

    VastaaPoista