tiistai 24. helmikuuta 2015

Swiss Beauty Pearls

 Pari viikkoa sitten minuun otettiin yhteyttä Swiss Cliniciltä yhteistyön merkeissä. Sivustolta löytyy kaikenlaisia kauneudenhoitotuotteita lähtien ripsiseerumeista hampaidenvalkaisusetteihin ja erilaisiin ravinnelisiin, joista minä sain testiin Swiss Beauty Pearlseja. Näiden helmiäisenhohtoisten kapseleiden pitäisi vahvistaa kynsiä ja sen lisäksi mm. parantaa ihon kimmoisuutta ja hiusten hyvinvointia. Tähän mennessä olen popsinut kynsieni ja hiuksieni vahvistamiseksi joka kaupan hyllystä löytyvää Piimaxia, ja odotan mielenkiinnolla huomaako tällaisen 35:n päivän kuurin jälkeen jonkinnäköistä muutosta! 


Paketissa tosiaan oli kaksi liuskaa pallonmuotoisia violetteja kapseleita, sekä tuollaisia vaaleita, että hieman tummempia. Molempia on tarkoitus ottaa yksi päivässä. Kapselit olivat niin helmiäisenhohtoisia, että niitä oli melkein mahdotonta saada kuvattua minun antiikkikamerallani. Kauniista ulkomuodostaan huolimatta nämä haisivat kohtalaisen pahalta, mutta syy selvinee kun katsoo ainesosaluetteloa, joka on tarkasteltavissa täällä. Kapselit sisältävät paljon omegarasvahappoja, jotka haisevat (ja maistuvat) pahalta, mutta tekevät hyvää varsinkin iholle. Kapselit eivät kuitenkaan maistu pahalta jos ne nielaisee nopeasti. Muodon ja pinnan puolesta nämä ovat tosi helppoja kulauttaa kurkusta alas. Paljon mukavampia kuin jo mainitsemani Piimaxit, jotka ovat reunoiltaan terävämpiä ja jotenkin jauhomaisia. 


Tuosta jo linkkaamastani ainesosaluettolosta näkyy hyvin, etteivät nämä sisällä mitään sen mysteerisempiä tai epäilyttävempiä yhdisteitä. Itse ainakin pyrin jonkin verran katsomaan mitä suuhuni pistän, ettei mitä tahansa kemikaaleja tule nielleeksi. Kynsilakoistanikin olen esimerkiksi karsinut kaikki tolueenia sisältävät lakat pois. Olen ottanut näitä Beauty Pearlseja nyt muutaman päivän ja postaan näistä uudemman kerran sitten kun olen saanut kuurin kokonaan syöytyä. 

Minua kiinnostaisi tietää, mitä te muut syötte pitääksenne kynnet kunnossa? Ovatko esimerksi nämä Beauty Pearlsit tai Piimax tuttuja, vai uskotteko edes ravintolisien voimaan?

4 kommenttia:

  1. Piimaxeja tulee syötyä, se päiväannos on kamala, mutta kun vetäisee kaikki neljä kerralla niin onpahan asia hoidettu. Välillä en meinaa muistaa syödä säännöllisesti, mutta nyt olen n. 3viikkoa syönyt eikä ainakaa vielä näy muutoksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niitä on kullä tuskastuttavan monta :D Eron entiseen huomaa sitten parin kuukauden jälkeen ainakin Piimaxin tapauksessa :)

      Poista