perjantai 18. tammikuuta 2013

Lakkataivas!

Yleensä olen harvinaisen epäonninen persoona, mutta tänään elämääni sattui onnenenkeli, joka kuskasi minulle lahjoituksena 25 kynsilakkaa ihan kotiovelle saakka:D!  Emmi päätti karsia lakkavarastoaan ja käyttää minua kaatopaikkana. Lakat takuulla saavat onnellisen uuden kodin!


Kuvassa ovat kaikki 25 putelia, joskaan en osannut kuvata niitä siten että kaikki näkyisivät:D Olin kuin pikkulapsi jouluna penkoessani näitä muovipussista. Seuraavassa kuvassa ne lakat jotka aivan takuuvarmasti tulevat käyttöön. Hopeisia ja glitterlakkoja sain oikein olan takaa!


Yhtäkään näistä lakoista en itse ollut omistanut aikaisemmin, mutta ostin joskus äidilleni syntymäpäivälahjaksi tuon punertavan Lumenen lakan. Hopeiset lakat todellakin tulevat tarpeeseen, sillä olen etsinyt juuri sitä täydellistä hopeista sopimaan vanhojentanssimekkooni.


Tässä vielä Top 9. Rakastuin noihin glitter- ja hilelakkoihin, en malta odottaa että pääsen testailemaan!! Niinkuin näkyy, tuossa on kolme miltei samanlaista hopeista, tulee olemaan tuskaista löytää se kaikista eniten mekkooni sointuva sävy... Violetti ja vihreä hilelakka ovat aivan ihanan näköisiä! Minulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut tuollaisia sekarakeisia lakkoja (voiko niin sanoa?) ja jompikumpi noista taitaa päästä heti seuraavaan lakkaukseen.


Tässä vielä kaksi ehdotonta lempparia! Niinkuin olen aikaisemminkin täällä maininnut, Mavala on suosikkimerkkini ja oli suorastaan lottovoitto saada Mavalalta tällainen kausilakka, jota en ikinä aikaisemmin edes ole nähnyt! Sininen glitterlakka on Gina Tricotin ja kohtaaminen sen kanssa oli rakkautta ensi silmäyksellä. Kiitos vielä Emmille! <3





8 kommenttia:

  1. Hyvä että kelpasi sinulle :) nuo vikat, mavalan ja gina tricon lakat olivat sellaisia, että minulla oli niitä kaksi kappaletta :D ne kyllä ovat ihania joten aattelin että sullekin kelpaisi :) ja hyvä että lakat saavat hyvän kodin sulta :) että eipä kestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietenkin kelpasi:)! En tosiaan tiedä mitä niistä kokeilen ensimmäisenä:D!

      Poista
  2. Kiva et tuollaisia kavereita löytyy .

    VastaaPoista
  3. Oiku itekki sais jostain kasan lakkoja! :3 Muuten tälläisenä blogikritiikkinä, että kannattaa pistää kuvia hieman isommaksi blogissa, niin ei tarvii silmiä siristellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tuota ne on vaan tulleet ton kokosina, en mä edes tiennyt että sitä kokoa saa muutettua:D! oon niin tumpelo kaiken tälläsen tekniikan kanssa!:D Mistähän sen koon saa muutettua?

      Poista
  4. Sen kuvakoon saa muutettua kun klikkaat kirjoittaessasi postausta haluttua kuvaa. Siihen ilmestyy sellainen palkki missä lukee pieni, keskikoko, suuri, erittäin suuri ja alkuperäinen koko. Siitä sitten voit valita haluamasi kuvakoon =)

    VastaaPoista