keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Koeviikkokynnet

Koska koeviikothan ilmiselvästi ovat elämän hirveintä aikaa, silloin ei voi laittaa kauniita kynsiäkään. Minulla ainakin tulee suunnaton inho kivojakin lakkoja kohtaan jos joudun katselemaan niitä läpi koko koeviikkostressin. Siksi olen päättänyt tehdä vain yksinkertaisia ranskalaisia manikyyrejä aina koeviikkoisin:) 
Tämä lakkaus alkoi lupaavasti, niinkuin koeviikkokin. Loppu ei sitten ollutkaan niin hyvä...


Näistä kynsistä tuli tosi kivat, enkä malttanut olla koristelematta niitä vähäsen. Mavalan valkoinen lakka oli ehkä hieman liian paksua tähän tarkoitukseen, ei tullut oikein tasaista jälkeä. Ja kuvausvalo saa alemman lakan näyttämään ihmeellisen oranssilta, vaikka se luonnonvalossa taittaa enemmän valkoiseen ja hieman sinertävään. Näistä tuli mielestäni tosi kivat, vaikka ovatkin näin simppelit. 


Seuraavana päivänä rupesikin sitten menemään huonosti. Oikeasta etusormesta kuoriutui koko valkoinen osa pois ja osa kynnen ulointa kerrosta mukana. Lisäksi minulla oli painajaismaisin kemian koe ikinä, vaikka olin tunnollisesti koko viikonlopun opiskellut ja jättänyt menemättä kahtiin bileisiinkin lukemisen takia! Ja ihan turhaan... Ei ollut hyvä  maanantai se. 

Tässä kuitenkin vielä kätetyt lakat. Mavalan White, joka oli inhottavan tahmea, sekä Technicin Srawberries&Cream jonka olen saanut Emmiltä :) Hopeiset koristelut on tehty Kiss:n nail art- lakalla.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti