lauantai 12. tammikuuta 2013

Hoitotahnoja

Muita kynsiblogeja lueskellessani olen huomannut, että monilla tuntuu olevan ongelmia oikeanlaisen kysninauhaöljyn tms, löytämisessä. Joten ajattelin kertoa mitä kaikkia tuotteita itse käytän pelkän peruslakan lisäksi. Minulla on Mavalalta sellainen kynsinauhoja hoitava rasvatahna, en oikein tiedä mitä nimeä siitä pitäisi käyttää. Se kosteuttaa tosi hyvin ja tekee kynsinauhoista ihanan pehmeät ja hyvännäköiset. Se myös tuoksuu hyvälle. Putkilo on aika pieni mutta tosi riittoisa:)


Lisäksi käytän Mavalan kynnenkovettajaa, joka on tosi tehokas! Paketissa sanottiin että sen pitäisi liimata kynnen kerroksia yhteen ja siten estää myös liuskottumista ja lohkeilua. Minulla on luonnostaan tosi huonot ja liuskottuvat kynnet, mutta tällä olen onnistunut parantamaan tilannetta huimasti! Aine on kyllä aikamoista myrkkyä, iholle joutuessa kirvelee, erityisesti jos iho on vähääkään rikki. Tuntuu nimittäin useamman tunnin... Se myös hieman värjää kynttä oranssiksi, eli jos on välillä ihan kokonaan ilman kynsilakkoja, niin sitten en suosittele. Imeytyy tosi nopesti kynnelle. Kuvassa on myös käyttämäni Mavalan Super Base aluslakka, josta tulee joka kerta mieleen se Nicki Minajin biisi mieleen...


Niinkuin arvata saattaa, Mavala on ehdoton lempparini. Käytössä on myös Mavalan väritön lakka, jota on hyvä laittaa strassien ja isompien hileiden päälle. Mainostan vielä Mavalan pikakuivattajaa, joka todellakin on _pika_ kuivattaja. Äitini osti minulle vastaavaa Trindin tuotetta, mutta se ei yltänyt lähellekään samaa tasoa! Tässä vielä perhepotrettti:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti