lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesäiset juhlakynnet

Tällä viikolla olen taistellut todellisen mekkokriisin kanssa. Pitäisi käydä ylioppilasjuhlissa ja valmistujaisissa, mutta äiti ei kelpuuttanut mitään mekkoehdotuksiani. Noh, nyt minulla on kirkkaan keltainen mekko mustalla bolerolla ja vyöllä. Näytetään sitten ampiaiselta. Kynsistä tuli sentään ihan kivat.


Mä vaan niiiiiin tykkään tästä Color Clubin Daisy Does It -lakasta! Ihanaihana. Tässä koostumus on jotenkin tosi jännä, vähän sellaista kiisseliä, mutta minkäänlaisia levittämisjälkiä ei jää. Peittää kunnolla kahdella kerroksella. Auringonvalossa sävystä tulee mieleen perinteinen appelsiini-Jaffa. 


Tässä vielä pienoista poseerausta mekon kanssa. Daisy ei ole ihan mekkoni värinen, mutta eipä minulla liiemmin ole muita keltaisia lakkoja. Käytin mustien kukkasten tekemiseen Kiss:n mustaa nailartlakkaa.
 Ja onnea kaikille valmistuneille!:)






2 kommenttia:

  1. Mä sudin Daisyä vissiin aika ohuelti ku ite tarviin 4 kerrosta.. :D Mutta kyllä, se on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa:o no miä kyl laitoin paksut kerrokset ja nää on tälläset nysät niin hyvin riitti peittämään:)

      Poista